MAD - Music, Art & Denim;
Carlings concept store i Stockholm

  1. Kategori

    næring, interiør
  2. År

    2017
  3. Sted

    Stockholm
  4. Kunde

    Carlings
  5. Rolle

    Konseptutvikler og interiørarkitekt
  6. Del

    Facebook  Twitter

«Denim retail» kan vel så mye handle om en holdning eller et bestemt uttrykk - «an attitude» - som det handler om selve produktet. For Carlings handlet det like mye om begge for deres nye butikk i Stockholm.

Konseptet bak butikken baserer seg på en idé om å kombinere musikk, kunst og denim for å skape en annerledes kjøperopplevelse. Navnet «MAD» ble utgangspunktet for det kreative teamet bak konseptutviklingen - «MAD by name, MAD by nature».

Vår rolle i prosjektet var ikke bare å designe interiøret men også å bistå med utvikling av merkevaren Carlings.

Denimens indigo og monokrome fargeunivers fikk sette tonen for den visuelle markedsføringen, som videre smittet over på butikkens helhetlige konsept.